Onze school

Ben je op zoek naar een fijne school voor je kind? Leer hier onze school kennen en kijk even rustig rond hoe onze school werkt en waar wij voor staan.

Bloei met ons mee!

’t Klaproosje is een kleine en gezellige kleuterschool op de rand van de stad Aalst.

In ’t Klaproosje is het thuiskomen. We willen een warme thuis zijn voor de kleuters, de ouders en de leerkrachten.

’t Klaproosje wil de kleuters laten groeien en bloeien. We staan daarom dicht bij de ontwikkeling van de kleuters. We willen de kinderen laten opbloeien tot een unieke bloem. We hebben daarom oog voor de verschillende talenten van de kinderen.

’t Klaproosje is een school waarin men in vertrouwen zorg draagt voor elkaar. Aanspreekbaarheid stellen we dan ook centraal.

Slogan Bloei met ons mee!